Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2010. Número 37 (4)

Autism in the Early Years
Educating children on the autism spectrum: preconditions for inclusion and notions of 'best autism practice' in the early years
Karen Guldberg
Focus on Practice
Balancing acts in the half-way houses: the role of resourced provisions in mainstream schools
Gordon Stan White
Support in Examinations
School processes in providing reading support in GCSE examinations
Dominic Griffiths and Kevin Woods
Trauma and Attachment Disruption
'Am I safe here and do you like me?' Understanding complex trauma and attchment disruption in the classroom
Linda O'Neill, Francis Guenette and Andrew Kitchenham
Research Section
The P scales: how well are they working?
Francis Ndaji and Peter Tymms
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]