Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2010. Número 37 (3)

Inclusion and Extended Services
Ensuring access and inclusion for marginalised children in extended services: identifying the barriers and promoting choice
Nick Frost, Sue Elmer, Lesly Best and Sue Mills
Focus on Practice
Foetal alcohol spectrum disorders (FASD): raising awareness in early years settings
Carolyn Blackburn and Teresa Whitehurst
Research Section
'I like it instead of maths': how pupils with moderate learning difficulties in Scottish primary special schools intuitively solved mathematical word problems
Lio Moscardini
Making science special for pupils with learning difficulties
Susan Gebbels, Stewart M. Evans and Lynne A. Murphy
Mental health needs in schools for emotional, behavioural and social difficulties
Latha Hackett, Louise Theodosiou, Caroline Bond, Claire Blackburn, Freya Spicer and Rachel Lever
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]