Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2010. Número 37 (2)

Inclusive and Special Education
Inclusive and special education in the English educational system: historical perspectives, recent developments and future challenges
Alan Hodkinson
Focus on Practice
Sexuality and Relationship Education for young people with autistic spectrum disorder: curriculum change and staff support
Sue Hatton, Angie Tector
Albinism in Botswana
Albinism in Botswana junior secondary schools – a double case study
Gareth Dart, Tiroyaone Nkanotsang, Ose Chizwe, Lily Kowa
Research Section
Curriculum integration and at-risk students: a Canadian case study examining student learning and motivation
Sheryl MacMath, Jillian Roberts, John Wallace, Xiaohong Chi
The acceptability of psychosocial support interventions for children orphaned by HIV/AIDS: an evaluation of teacher ratings
Morgan Chitiyo, Darlington Changara, George Chitiyo
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]