Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2010. Número 37 (1)

The Gulliford Lecture
Bullying or befriending? Children's responses to classmates with special needs
Norah Frederickson
Focus on Practice
Living with children diagnosed with autistic spectrum disorder: parental and professional views
Karola Dillenburger, Mickey Keenan, Alvin Doherty, Tony Byrne, Stephen Gallagher
Perceptual skills and Arabic literacy patterns for mathematically gifted children with specific learning difficulties
Anies Al-Hroub
Research Section
Classroom interaction in regular and special education middle primary classrooms in the United Arab Emirates
Samir Dukmak
Points from the SENCo-Forum
Points from the SENCo-Forum : Good intentions in search of a coherent rationale
Politics Page UK
Politics Page UK
Ruth Germain
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]