Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2009. Número 36 (4)

Original Articles
Strengthening the special educational needs element of initial teacher training and education
Gill Golder, Nicky Jones, Erica Eaton Quinn
Focus on Practice
Special school headship in times of change: impossible challenges or golden opportunities?
John Baker
Needs or rights? A challenge to the discourse of special education
Katherine Runswick-Cole, Nick Hodge
Research Section
Nurture groups: a large-scale, controlled study of effects on development and academic attainment
Sue Reynolds, Tommy MacKay, Maura Kearney
'Asking how instead of why': exploring inclusive approaches to teaching and learning through pupil and teacher responses to a school link project
Eve Griffiths
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]