Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2009. Número 36 (2)

Teacher Education
Reflections upon teacher education in severe difficulties in the USA: shared concerns about quantity and quality
Phyllis Jones, Elizabeth West
Pupils' Views on Inclusion
'Inclusion is more than a place': exploring pupil views and voice in Belfast schools through visual narrative
David Ryan
Research Section
Sexually inappropriate or abusive behaviour among pupils in special schools
Rachel Fyson
Reactions to a diagnosis of dyslexia among students entering further education: development of the 'resistance accommodation' model
David Armstrong, Neil Humphrey
School attendance and attainment: poor attenders' perceptions of schoolwork and parental involvement in their education
Anne Sheppard
Transition partnerships: the views of education professionals and staff in support services for young people with learning disabilities
Axel Kaehne, Stephen Beyer
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]