Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2009. Número 36 (1)

Mental Health and Sen
Mental health and special educational needs: exploring a complex relationship
Richard Rose, Marie Howley, Ann Fergusson, Johnson Jament
Drama
Drama: narrative pedagogy and socially challenged children
Melanie Peter
Focus on Practice
Including students with attention-deficit/hyperactivity disorder in mainstream schools
Neil Humphrey
AD/HD
Attention deficit/hyperactivity disorder or attention seeking? Ways of distinguishing two common childhood problems
Nigel Mellor
Research Section
A qualitative comparison of perceived stress and coping in adolescents with and without autistic spectrum disorders as they approach leaving school
James Browning, Lisa A. Osborne, Phil Reed
Out of sight, out of mind? Transition for young people with learning difficulties in out-of-area residential special schools and colleges
David Abbott, Pauline Heslop
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]