Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2008. Número 35 (4)

35 Years of BJSE
Personal reflections on 35 years of BJSE
Christina Tilstone
Inclusion
Special or inclusive education: future trends
Lani Florian
Focus on Practice
Difficulties in initiating and sustaining peer friendships: perspectives on students diagnosed with AD/HD
Myra Taylor; Stephen Houghton
Guidance
Development of a guidance programme for students with special educational needs in Kenya: a study on personal orientation
Franciscah I. Wamocho; Geoffrey K. Karugu; Augustine Nwoye pp 221-229
Research Section
Multi-agency working: what are the perspectives of SENCos and parents regarding its development and implementation?
Pearl Barnes pp 230-240
Provision in further education colleges for 14- to 16-year-olds with social, emotional and behavioural difficulties
Natasha Macnab; John Visser; Harry Daniels pp 241-246
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]