Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2008. Número 35 (1)

Planning for the Future
Planning for the 2040s: everybody's business
Peter Mittler
The Gulliford Lecture
Autistic spectrum disorders: a challenge and a model for inclusion in education
Rita Jordan
Do generalist parenting programmes improve children's behaviour and attendance at school? The parents perspective
Lynne Rogers; Susan Hallam and Jacquelene Shaw
Focus on Practice
Encouraging children to think in more inclusive ways
Kyriaki Messiou
Inclusive education at a BRAC school-perspectives from the children
Tahiya Mahbub
Research Section
Young people who cut themselves-a growing challenge for educational settings
Margaret Dimmock; Sue Grieves and Maurice Place
Why do students think they fail? The relationship between attributions and academic self-perceptions
Margaret Banks and Lisa Woolfson
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]