Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2008. Número 35 (3)

Inclusion
Confusion about inclusion: patching up or system change?
Klaus Wedell
Special Schools
What future for special schools and inclusion? Conceptual and professional perspectives
Brahm Norwich
Challenging Behaviour
The impact of challenging student behaviour upon teachers' lives in a secondary school: teachers' perceptions
Tina Axup, Irvine Gersch
Focus on Practice
Teacher nomination of 'mathematically gifted children with specific learning difficulties at three state schools in Jordan
Anies Al-Hroub and David Whitebread
Research Section
The self-esteem of pupils in schools for pupils with social, emotional and behavioural difficulties: myth and reality
Jeremy Swinson
Between a rock and a hard place: parents' attitudes to the inclusion of children with special educational needs in mainstream and special schools
Katherine Runswick-Cole
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]