Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 1999. Número 26 (3)

Original Articles
The impact of current developments in post-compulsory education on young people with learning difficulties and/or disabilities
Deborah Cooper
Using special needs assistants effectively
Leigh Jerwood
After inspection in special schools: action planning and making progress
John Dwyfor Davies, John Lee, Keith Postlethwaite, Jane Tarr, Gary Thomas, Wan Ching Yee
The role of LEAs in developing inclusive policies and practices
Mel Ainscow, Peter Farrell, Dave Tweddle, George Malki
Teachers and speech and language therapists: a shared framework
Carol Miller
Threats to the inclusive movement
Anthony Feiler, Howard Gibson
Integrated Learning Systems and pupils with low attainments in reading
Ann Lewis
Attention Deficit Disorder as a factor in the origin of behavioural disturbance in schools
Maurice Place, Jo Wilson, Elaine Martin, Jessica Hulsmeier
'Parents as Partners' in research and evaluation: methodological and ethical issues and solutions
Sheila Wolfendale
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]