Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2000. Número 27 (4)

Original Articles
Reflections on an education pp 168-170
Richard Mawby, Brian Mawby
The Baginton-in-the-Fields English SchemeThe teaching of English to secondary-age pupils with severe, profound and multiple learning difficulties pp 171-175
Richard Aird
WordImage pp 176-180
Charles Eastwood
Echolalia versus inclusionA case study of a child who is blind pp 181-185
Athina Zoniou-Sideri, Panagiota Karayianni
A contradiction in terms? An evaluation of a single agency home-school support project pp 186-190
Carol Lupton, Christine Sheppard
Using classroom support in a primary schoolA single school case study pp 191-196
Richard Rose
A national survey of speech and hearing difficulties in primary school children in Barbados pp 197-201
Garry Hornby, Ben Stabler, Bruce Alleyne, Glenroy Cumberbatch, Kaye Sargeant
Let's remember the 'education' in inclusive education pp 202-202
Jeff Lewis
Cold comfort in the Code pp 203-203
Tony Bowers
Meeting Reports
Points from the SENCo-ForumAllocating resources fairly; SENCos' and parents' perspectives pp 204-204
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]