Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2000. Número 27 (3)

Original Articles
Pretzel Only Policy? Inclusion and the Real World of Initial Teacher Education pp 111-116
Philip Garner
Is the National Literacy Strategy raising the achievement of lower attainers? pp 117-123
Tony Lingard
What Happens After the Age of 14? Mapping Transitions for Pupils with Profound and Complex Learning Difficulties pp 124-128
Lani Florian, Lesley Dee, Richard Byers, Liz Maudslay
The contribution of a 'Quiet Place' to early intervention strategies for children with emotional and behavioural difficulties in mainstream schools pp 129-134
Bob Spalding
Sustaining the Family: Meeting the Needs of Families of Children with Disabilities pp 135-144
Barry Carpenter
The relationship between school culture and IEPs pp 145-149
Sue Pearson
The Assessment of Pupils with Profound and Multiple Learning Difficulties pp 150-153
Jim McNicholas
'It's a Delicate Thing': Coping with a Hidden Disability in Mainstream Schools pp 154-159
Judith Cavet
Meeting Reports
Points from the SENCo-Forum 'To Withdraw or Not' in Secondary Schools pp 160-160
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]