Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2000. Número 27 (2)

Original Articles
The Psychological Assessment of Children with Learning Difficulties pp 59-66
Julian G. Elliott
Redefining the Past: Ofsted, SLD Schools and the Teaching of History pp 67-71
Andrew Turner
Meeting the Standards? pp 72-75
Jill Porter, Carol Miller
The Next Step for Special Education: Supporting the Development of Inclusive Practices pp 76-80
Mel Ainscow
Children With Movement Difficulties: Primary Education and the Development of Performance Indicators pp 81-86
Ian Stafford
A Good Read: Which SEN Books do Primary School Teachers Find Influential pp 87-92
Philip Garner, Deborah Robinson
Multidisciplinary Support and the Management of Children with Specific Writing Difficulties pp 93-99
Kim G. Lie, Anne O'Hare, Sheena Denwood
Meeting Reports
Putting 'Inclusion' into Practice pp 100-100
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]