Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2000. Número 27 (1)

Original Articles
Target Setting in Schools for Children with Severe Learning Difficulties: Headteachers' Perceptions pp 6-12
Dawn Male
Simon Smiled pp 13-15
Sandra Dowe
Qualitative Studies into Bullying within Special Schools pp 16-21
Deirdre A. Torrance
Creating Opportunities for Contact between Mainstream Pupils and their Counterparts with Learning Difficulties pp 16-21
Michael Shevlin, Astrid Mona O'Moore
Mrs Miggins in the Classroom pp 22-28
Rob Barnes
Educational Inclusion and Raising Standards pp 35-38
Michael Farrell
The Withdrawal of Inclusion 1996-98 A Continuing Trend by the Centre for Studies in Inclusive Education (CSIE) pp 39-40
Brahm Norwich
A New Approach to Evaluating Metacognition in 'Hearing Average-achieving'; 'Hearing Underachieving'; and 'Deaf/Hard-of-hearing' Elementary School Students pp 41-47
Yasser A. Al-Hilawani
Meeting Reports
The 'Added Value' of Learning Support in Schools pp 48-49
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]