Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2001. Número 28 (4)

Original Article
The effectiveness of Nurture Groups: preliminary research findings pp 160-166
Paul Cooper, Ray Arnold, Eve Boyd
The prevalence of psychiatric disorder in children attending a school for pupils with emotional and behavioural difficulties pp 167-173
Elizabeth Cassidy, Anthony James, Luci Wiggs
The self-evaluating school a case study of a special school pp 174-181
Peter Neil, Alex McEwen, Karen Carlisle, Damian Knipe
Access to numeracy: a case study pp 182-186
Ruth Germain
Does the Code of Practice help secondary school SENCos to improve learning? pp 187-190
Tony Lingard
Towards inclusion our shared responsibility for disaffected pupils pp 191-194
Fiona MacLeod
Educating children with Down's syndrome in the United Arab Emirates pp 195-203
Eman El. Naggar Gaad
Meeting Report
A Virtual Community pp 204-204
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]