Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2002. Número 29 (3)

Original Article
Equality, Fairness and Rights - The Young Person's Voice pp 111-117
Paul Hamill, Brian Boyd
In Need of Review? The Audit Commission's Report on Statutory Assessment and Statements of Special Educational Needs pp 118-122
Anne Pinney
Tourette Syndrome: a Training Day for Teachers pp 123-126
Uttom Chowdhury, Deborah Christie
Parent and Teacher Perceptions of Individualised Transition Planning pp 127-135
Georgette Goupil, Marc J. Tassé, Nathalie Garcin, Catherine Doré
Whose Standards? Using the Standards Fund for children with Speech and Language Needs a Survey of Allocation of Resources in England pp 136-140
James Law, Maria Luscombe, Judy Roux
Researching Special Needs pp 141-143
John Wilson
'A Quiet Place' Project: an of Early Therapeutic Intervention within Mainstream Schools pp 144-150
Fran Renwick, Bob Spalding
Meeting Report
'All Teachers should be Teachers for Special Needs' but is it Yet Possible? pp 151-151
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]