Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2002. Número 29 (1)

Original Article
Reciprocal working by education, health and social services: lessons for a less-travelled road pp 3-8
Roy McConkey
Non-finite loss and challenges to communication between parents and professionals pp 9-13
Elizabeth Bruce, Cynthia Schultz
Macbeth: a poetry workshop on stage at Shakespeare's Globe Theatre pp 14-19
Keith Park
A study of curriculum development in a new special school pp 20-28
Anne Maddison
Teacher and pupil ratings of self-esteem in developmental dyslexia pp 29-36
Neil Humphrey
The development of Individualised Educational Programmes using a decision-making model pp 37-43
Kenneth Thomson, Dan Bachor, George Thomson
Teaching as a 'research-based profession': encouraging practitioner research in special education pp 44-48
Richard Rose
Meeting Report
Points from the SENCo-Forum: Is there a right way to hold a pencil and does it matter? pp 49-49
Original Article
Parliamentary Page pp 50-51
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]