Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2003. Número 30 (1)

Original Article
Including children with special educational needs in the Literacy Hour: a continuing challenge
Carol Miller, Penny Lacey, Lyn Layton
Focus on Practice
Drama, narrative and early learning
Melanie Peter
Leadership and inclusion: a special school perspective
Robin Attfield, Chris Williams
'I never thought they would enjoy the fun of science just like ordinary children do'- Exploring science experiences with early years teacher training students and children with severe and profound learning difficulties
Alison Bishop, Phyllis Jones
Support, knowledge and identity: reported gains from involvement in a special email group - the SENCo-Forum
Ann Lewis, Martin Ogilvie
Meeting Report
Points from the SENCo-Forum: SENCos and teaching assistants working together
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]