Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2004. Número 31 (4)

Neuroscience
Neuroscience, education and special education
Usha Goswami
Inclusion
Factors associated with the effective inclusion of primary-aged pupils with Down's syndrome
Sam Fox, Peter Farrell, Pauline Davis
Research into Practice
Science and pre-school children with special educational needs: aspects of home-based teaching sessions
Andrea Bennington
Sibling Support
Invisible children? The need for support groups for siblings of disabled children
Angie Naylor, Phil Prescott
Support Teachers
Support teachers' beliefs about the academic achievement of students with special educational needs
José Castro Silva, José Morgado
Research Section
Fostering communication and shared play between mainstream peers and children with autism: approaches, outcomes and experiences
Philip Whitaker
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]