Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2004. Número 31 (1)

Articles
'And When did You Last See Your Father?' Exploring the Views of Children with Learning Difficulties/Disabilities
Ann Lewis
Connectedness
Developing a Shared Construction of Affect and Cognition in Children with Autism
Dave Sherratt, Gill Donald
Focus on Practice
Interactive Storytelling: From the Book of Genesis
Keith Park
A Social Development Curriculum: Applying Nurture Group Principles and Practices to Support Socially and Emotionally Vulnerable Children Within Mainstream Classrooms
Rebecca Doyle
Living with a disability that others do not understand
Alex Munyere
The Concept of Inclusive Education: Teacher Training and Acquisition of English Language in the Hearing Impaired
Gertrude M. I. Wamae, Rachael W. Kang'ethe-Kamau
Research Section
Supporting the Siblings of Young Children with Disabilities
Lynda Warren Dodd
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]