Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2005. Número 32 (3)

Intensive interaction
Catherine's legacy: social communication development for individuals with profound learning difficulties and fragile life expectancies
Mary Kellett
Understanding labels
Do teachers know more about specific learning difficulties than general practitioners?
Amanda Kirby, Rhys Davies, Amy Bryant
Focus on practice
Using aromatherapy massage to increase shared attention behaviours in children with autistic spectrum disorders and severe learning difficulties
Steve Solomons
Self-discovery
Promoting inner stillness: the value of a self-discovery programme for children with social, emotional and behavioural difficulties
Lesley Cullen-Powell, Julie Barlo
Reseach into dyslexia
Dyslexia and learning style - a note of caution
Tilly Mortimore
Research section
School placement and conductive education: the experiences of education administrators
Angela Morgan, Kevin Hogan
Co-operative learning for students with difficulties in learning: a description of models and guidelines for implementation
Ellen Murphy, Ian M. Grey, Rita Honan
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]