Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Inclusion


Año 2017. Número 5 (2)

Editors' Introduction to Special Topic Issue on the Education of Students With Extensive and Pervasive Support Needs
Michael L. Wehmeyer, Karrie A. Shogren and Carl F. Calkins
Status of Inclusive Educational Placement for Students With Extensive and Pervasive Support Needs
Mary E. Morningstar and Jennifer A. Kurth
Research and Evidence-Based Practices to Promote Membership and Learning in General Education for Students With Extensive Support Needs
Carol Quirk, Diane Lea Ryndak and Deborah Taub
Fostering Inclusion of Students With Significant Cognitive Disabilities by Using Learning Map Models and Map-Based Assessments
Neal M. Kingston, Meagan Karvonen, James R. Thompson, Michael L. Wehmeyer and Karrie A. Shogren
Resolving Barriers to Access to the General Curriculum: Lessons From an Exemplary Inclusive District
Amy J. Olson and Andrea L. Ruppar
Education Policy's Critical Role in Improving the Futures of Individuals With Disabilities
Melody B. Musgrove
On the Education of Students With Complex Disabilities
Sue Swenson
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]