Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Inclusion


Año 2013. Número 1 (3)

Identifying Perspectives of Health in Adults With Intellectual Disability Through Engagement in Participatory Research
Beth Cardell
Increasing an AAC User's Classroom Community Membership Through Peer Social Networks: An Ecological Intervention
Kim W. Fisher, Karrie A. Shogren and James W. Halle
Teaching Students With Disabilities Efficacy Scale: Development and Validation
Heather Dawson and LaRon Scott
Gaining Insight from Innovation: Promising Practices that Promote Integrated Employment by State IDD Agencies
Jaimie Timmons, Jennifer Bose and Allison Hall
The Effect of “Measurable and Rigorous” State Performance Goals for Addressing “Free and Appropriate Public Education Within the Least Restrictive Environment”
Susan Marks, Jennifer Kurth and Jody Pirtle
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]