Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International Review of Research in Developmental Disabilities


Año 2014. Volumen 46

Chapter One - Advancing the Education of Students with Visual Impairments Through Evidence-Based Practices
Deborah D. Hatton
Chapter Two - Assistive Technology for Students with Visual Impairments: A Research Agenda
Derrick W. Smith, Stacy M. Kelly
Chapter Three - Teaching Skill Acquisition to Individuals with Blindness: A Systematic Review of Response-Prompting Procedures
Sarah E. Ivy, Deborah D. Hatton
Chapter Four - Communication Development of Children with Visual Impairment and Deafblindness: A Synthesis of Intervention Research
Amy T. Parker, Sarah E. Ivy
Chapter Five - Unified English Braille in the United States: A Research Agenda for Transition and Instruction
Frances Mary D’Andrea, Diane P. Wormsley, Mackenzie E. Savaiano
Chapter Six - Reading Comprehension for Braille Readers: An Empirical Framework for Research
Mackenzie E. Savaiano, Donald L. Compton, Deborah D. Hatton
Chapter Seven - Three Areas of the Expanded Core Curriculum for Students with Visual Impairment: Research Priorities for Independent Living Skills, Self-Determination, and Social Interaction Skills
Sandra Lewis, Mackenzie E. Savaiano, Karen Blankenship, Kitty Greeley-Bennett
Chapter Eight - Orientation and Mobility for Students with Visual Impairments: Priorities for Research
Robert Wall Emerson, Tessa McCarthy
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]