Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2017. Número 111 (1)

Psychosocial Issues
The Social Experiences of High School Students with Visual Impairments
Glenda Jessup, Anita C. Bundy, Alex Broom, and Nicola Hancock
Adapting the Brief COPE for Chinese Adolescents with Visual Impairments
Wei Yuan, Li-fang Zhang, and Bing Li
Literacy
Procedural Adaptations for Use of Constant Time Delay to Teach Highly Motivating Words to Beginning Braille Readers
Sarah E. Ivy, Jennifer A. Guerra, and Deborah D. Hatton
Teachers' Experiences with Literacy Instruction for Dual-Media Students Who Use Print and Braille
Tina S. Herzberg, L. Penny Rosenblum, and Mary E. Robbins
Deafblindness
Working with Randolph-Sheppard Entrepreneurs Who Are Deafblind: A Qualitative Analysis
Anne C. Hierholzer and Jacquelyn Bybee
Practice Perspectives
The Use of Music to Promote Purposeful Movement in Children with Visual Impairments
Jeremy M. Coleman
Research Report
A Theory-Based Physical Education Intervention for Adolescents with Visual Impairments
Justin A. Haegele and David L. Porretta
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]