Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2015. Número 109 (3)

Braille
Braille and Tactile Graphics: Youths with Visual Impairments Share Their Experiences
L. Penny Rosenblum and Tina S. Herzberg
Psychosocial Issues
Psychological Stress in People with Dual Sensory Impairment Through Usher Syndrome Type II
Nadja Högner
World Trends
Rapid Assessment of Refractive Error, Presbyopia, and Visual Impairment and Associated Quality of Life in Nampula, Mozambique
James Loughman, Lindelwa L. Nxele, Cesar Faria, Stephen Thompson, Prasidh Ramson, Farai Chinanayi, and Kovin S. Naidoo
Research Reports
Power, Effect Size, and Practical Significance: How Reporting in Journal of Visual Impairment & Blindness Articles Has Changed in the Past 20 Years
Dae Shik Kim
Validation of a Talking Pedometer for Adolescents with Visual Impairments in Free-Living Conditions
Justin A. Haegele and David L. Porretta
Practice Perspectives
Acronymically Speaking: Exploring the Links Between Agencies, Individuals, and Materials in Practice
Jane N. Erin
Using a New Electronic Brailler to Improve Braille Learning at the Florida School for the Deaf and the Blind
Kathleen J. Michaelson, Laura Matz, and David Morgan
Physical Education and Visual Impairment: Collaborative Communication for Effective Inclusion
Mey van Munster, Erin Weaver, Lauren Lieberman, and Katrina Arndt
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]