Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2015. Número 109 (1)

Orientation and Mobility
Virtual Environments for People Who Are Visually Impaired Integrated into an Orientation and Mobility Program
Orly Lahav, David W. Schloerb, and Mandayam A. Srinivasan
Recreation and Leisure
The Recreation and Leisure Pursuits of Employed Adults with Visual Impairments in Nigeria: Part 1
Stacy M. Kelly, Paul M. Ajuwon, and Karen E. Wolffe
The Recreation and Leisure Pursuits of Employed Adults with Visual Impairments in Nigeria: Part 2
Paul M. Ajuwon, Stacy M. Kelly, and Karen E. Wolffe
Perception
The Role of Visual Experience in Changing the Size of Objects in Imagery Processing
Magdalena Szubielska and Boguslaw Marek
Practice Perspectives
Different Paths to Success: An Individualized Approach to Effective Teaching
Jane N. Erin
A Student Success Story Through the Use of an Individualized Meaning-centered Approach to Braille Literacy (I-M-ABLE)
Jill McMillan
Individualized Meaning-centered Approach to Braille Literacy Education (I-M-ABLE) Case Study: Ajay's Story
Rachel Anne Schles
Practice Report
iStimulation: Apple iPad Use with Children Who Are Visually Impaired, Including Those with Multiple Disabilities
Laura V. Campaña and Donald A. Ouimet
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]