Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2014. Número 108 (4)

Access and Education
Charting Success: The Experience of Teachers of Students with Visual Impairments in Promoting Student Use of Graphics
Kim T. Zebehazy and Adam P. Wilton
Straight from the Source: Perceptions of Students with Visual Impairments About Graphic Use
Kim T. Zebehazy and Adam P. Wilton
Early Intervention
Effective Strategies for Preschool Peer Group Entry: Considered Applications for Children with Visual Impairments
Mindy S. Ely
Autism
A Review of Intervention Studies Conducted with Individuals with Autism and Sensory Impairments
Devender R. Banda, Nora Griffin-Shirley, Phoebe A. Okungu, Orpa P. Ogot, and Melanie K. Meeks
Low Vision
Low Vision Services in the Asia-Pacific Region: Models of Low Vision Service Delivery and Barriers to Access
Yong Ern Lim, Meri Vukicevic, Konstandina Koklanis, and Jessica Boyle
Perception
Sensory Imagery in Individuals Who Are Blind and Sighted: Examining Unimodal and Multimodal Forms
Alison F. Eardley and Linda Pring
Research Report
Effect of Cane Technique on Obstacle Detection with the Long Cane
Dae Shik Kim and Robert Wall Emerson
Practice Perspectives
Interdisciplinary Planning and Universal Design
Jane N. Erin
Designing for People with Visual Impairments
Susan Chu Foxlin
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]