Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2013. Número 107 (4)

Cortical Visual Impairment
Windows into the Visual Brain: New Discoveries About the Visual System, Its Functions, and Implications for Practitioners
James E. Jan, Roberta K. B. Heaven, Carey Matsuba, M. Beth Langley, Christine Roman-Lantzy, and Tanni L. Anthony
Personnel Preparation
The Abacus: Instruction by Teachers of Students with Visual Impairments
Sheila Amato, Sunggye Hong, and L. Penny Rosenblum
The Abacus: Teachers' Preparation and Beliefs About Their Abacus Preservice Preparation
L. Penny Rosenblum, Sunggye Hong, and Sheila Amato
Access
Could Audio-Described Films Benefit from Audio Introductions? An Audience Response Study
Pablo Romero-Fresco and Louise Fryer
Multiple Disabilities
Balance and Self-efficacy of Balance in Children with CHARGE Syndrome
Pamela S. Haibach and Lauren J. Lieberman
Practice Report
Use of a Video Assistive Device in a University Course in Laboratory Science: A Case Study
Ryan A. Cole and Alan J. Slavin
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]