Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2012. Número 106 (6)

Access
Ability or Access-ability: Differential Item Functioning of Items on Alternate Performance-Based Assessment Tests for Students with Visual Impairments
Kim T. Zebehazy, Naomi Zigmond, and George J. Zimmerman
Braille
Instruction in Specialized Braille Codes, Abacus, and Tactile Graphics at Universities in the United States and Canada
L. Penny Rosenblum and Derrick Smith
Research Reports
Accuracy of Estimations of Measurements by Students with Visual Impairments
M. Gail Jones, Jennifer H. Forrester, Laura E. Robertson, Grant E. Gardner, and Amy R. Taylor
The Effect of "Read Aloud" as a Test Accommodation for Students with Visual Impairments in South Korea
Jung Sook Kim
Around the World
A Comparison of the Oral Health Status of Children Who Are Blind and Children Who Are Sighted in Istanbul
Didem Ozdemir-Ozenen, Elif Sungurtekin, Sule Cildir, and Nuket Sandalli
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]