Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2011. Número 105 (9)

Cultural Diversity
Perceived Training Needs of Teachers of Students with Visual Impairments Who Work with Students from Culturally and Linguistically Diverse Backgrounds
Silvia M. Correa-Torres and Julie Durando
Technology
Assistive Technology Competencies of Teachers of Students with Visual Impairments: A Comparison of Perceptions
Li Zhou, Derrick W. Smith, Amy T. Parker, and Nora Griffin-Shirley
Transition
High School Teachers' Perspectives on Supporting Students with Visual Impairments Toward Higher Education: Access, Barriers, and Success
Maureen Reed and Kathryn Curtis
Deaf-Blindness
Fostering Harmonious Interactions in a Boy with Congenital Deaf-Blindness: A Single-Case Study
Marleen J. Janssen, J. Marianne Riksen-Walraven, Jan P. M. van Dijk, Mark Huisman, and Wied A. J. J. M. Ruijssenaars
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]