Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2011. Número 105 (8)

Employment
Predictors of Employment for Youths with Visual Impairments: Findings from the Second National Longitudinal Transition Study
Michele Capella McDonnall
Education
Effects of the Proximity of Paraeducators on the Interactions of Braille Readers in Inclusive Settings
Beth A. Harris
General Education Teachers' Ratings of the Academic Engagement Level of Students Who Read Braille: A Comparison with Sighted Peers
Julie A. Bardin and Sandra Lewis
Research Report
Parental Influence and the Attraction to Physical Activity for Youths Who Are Visually Impaired at a Residential-Day School
Stefan Ward, Charles Farnsworth, Megan Babkes-Stellino, and Jamis Perret
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]