Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2011. Número 105 (7)

Braille
Learning to Write in Braille: An Analysis of Writing Samples from Participants in the Alphabetic Braille and Contracted (ABC) Braille Study
Jane N. Erin and Tessa S. Wright
Access
Accuracy and Techniques in the Preparation of Mathematics Worksheets for Tactile Learners
L. Penny Rosenblum and Tina Herzberg
Psychosocial Issues
Resilience in Parents of Young Adults with Visual Impairments
Heidi de Klerk and Abraham P. Greeff
The Relationship of Perceived Social Support with Well-Being in Adults with Visual Impairments
Amy R. Guerette and Susan Miller Smedema
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]