Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2011. Número 105 (3)

Literacy
A Theoretical Rationale for Using the Individualized Meaning-centered Approach to Braille Literacy Education with Students Who Have Mild to Moderate Cognitive Disabilities
Diane P. Wormsley
Technology
A Pilot Study of a Self-voicing Computer Program for Prealgebra Math Problems
Carole R. Beal, L. Penny Rosenblum, and Derrick W. Smith
Rehabilitation
Unmet Needs: Habilitation, Rehabilitation, and Independent Living Services for Persons who are Blind or Have Low Vision
Adele Crudden and William Sansing
Around the World
Fingerbraille: An Investigation of Japanese Methods for Communicating with Individuals Who Are Deaf-Blind
Kamal Lamichhane
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]