Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2011. Número 105 (3)

Literacy
A Theoretical Rationale for Using the Individualized Meaning-centered Approach to Braille Literacy Education with Students Who Have Mild to Moderate Cognitive Disabilities
Diane P. Wormsley
Technology
A Pilot Study of a Self-voicing Computer Program for Prealgebra Math Problems
Carole R. Beal, L. Penny Rosenblum, and Derrick W. Smith
Rehabilitation
Unmet Needs: Habilitation, Rehabilitation, and Independent Living Services for Persons who are Blind or Have Low Vision
Adele Crudden and William Sansing
Around the World
Fingerbraille: An Investigation of Japanese Methods for Communicating with Individuals Who Are Deaf-Blind
Kamal Lamichhane
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]