Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2010. Número 104 (9)

Braille
Current Practices in Instruction in the Literary Braille Code University Personnel Preparation Programs
L. Penny Rosenblum, Sandra Lewis, and Frances Mary D'Andrea
The Unified English Braille Code: Examination by Science, Mathematics, and Computer Science Technical Expert Braille Readers
M. Cay Holbrook and P. Ann MacCuspie
Diversity
Temperament and Young Children with Visual Impairments: Perceptions of Anglo and Latino Parents
Jamie Dote-Kwan and Deborah Chen
Adolescent Behavior
Alcohol Use in German Adolescents with Visual Impairments and Sighted Adolescents
Martin Pinquart and Jens P. Pfeiffer
Research Reports
The Inclusive Educational Process of Students with Visual Impairments in Spain: An Analysis from the Perspective of Organizations
Cecilia Simón, Gerardo Echeita, Marta Sandoval, and Mauricio López
Mental Rotation Ability of Individuals with Visual Impairments
Eleni Koustriava and Konstantinos Papadopoulos
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]