Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2010. Número 104 (8)

Orientation & Mobility
Interaction Effects of the Amount of Practice, Preferred Cane Technique, and Type of Cane Technique Used on Drop-off Detection Performance
Dae Shik Kim, Robert Wall Emerson, and Amy Curtis
Education
The Competencies, Roles, Supervision, and Training Needs of Paraeducators Working with Students with Visual Impairments in Local and Residential Schools
Sandra Lewis and Amy R. McKenzie
Early Intervention
The Role of Sound in Encouraging Infants with Congenital Blindness to Reach for Objects
Elfriede Ihsen, Heinrich Troester, and Michael Brambring
Braille
U.S. National Certification in Literary Braille: History and Current Administration
Edward Bell
Practice Report
The Selection of Tangible Symbols by Educators of Students with Visual Impairments and Additional Disabilities
Ellen Trief, Susan M. Bruce, and Paul W. Cascella
Research Report
Adapting Advanced Information Technology Network Training for Adults with Visual Impairments
Helen L. Armstrong and Iain D. Murray
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]