Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2010. Número 104 (4)

Orientation & Mobility
Teaching the Use of a Long Cane Step by Step: Suggestions for Progressive, Methodical Instruction
Dona Sauerburger and Eugene Bourquin
Visual Search Training and Obstacle Avoidance in Adults with Visual Impairments
Thomas Kuyk, Lei Liu, Jeffry Elliott, and Patti Fuhr
Braille
Could Specific Braille Reading Difficulties Result from Developmental Dyslexia?
Anneli Veispak and Pol Ghesquière
Practice Report
Contrast Sensitivity Function Scores, Choices of Illuminated Stand Magnifiers, and Reading
Bryan Gerritsen
Around the World
Education for Students with Visual Impairments in Singapore: An Overview of Primary and Secondary Programs
Meng Ee Wong and Noel Kok Hwee Chia
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]