Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 1999. Número 93 (11)

Early intervention: Conversational Interactions Between Mothers and Their Infants Who Are Congenitally Blind, Have Low Vision, or Are Sighted
Gina Conti-Ramsden and Miguel Pérez-Pereira pp 691
Deaf-Blindness: Connections: Facilitating Social Supports for Students with Deaf-Blindness in General Education Classrooms
Lori Goetz and Nora O'Farrell pp 704
Education: Relationship Between Self-Ratings by Sensory Impaired Students and Teachers´ Ratings of Generalizable Skills
Barbara L. Loeding and James P. Greenan pp 716
Practice note: Support Group for Adults with Cortical Visual Impairment: An Innovative Model
Michele S. Jaffe pp 728
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]