Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 1999. Número 93 (11)

Early intervention: Conversational Interactions Between Mothers and Their Infants Who Are Congenitally Blind, Have Low Vision, or Are Sighted
Gina Conti-Ramsden and Miguel Pérez-Pereira pp 691
Deaf-Blindness: Connections: Facilitating Social Supports for Students with Deaf-Blindness in General Education Classrooms
Lori Goetz and Nora O'Farrell pp 704
Education: Relationship Between Self-Ratings by Sensory Impaired Students and Teachers´ Ratings of Generalizable Skills
Barbara L. Loeding and James P. Greenan pp 716
Practice note: Support Group for Adults with Cortical Visual Impairment: An Innovative Model
Michele S. Jaffe pp 728
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]