Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2000. Número 94 (9)

Social Skills: Hand Gestures of Visually Impaired and Sighted Interactants
William F. Sharkey, Paula Asamoto, Christine Tokunaga, Gail Haraguchi, and Tammy McFaddon-Robar
Motor Development: The Motor Development of Sighted Children and Children with Moderate Low Vision Aged pp 8-13
Danielle Bouchard and Sylvie Tetreault
Cognitive Training: Maximizing the Potential of Young Adults with Visual Impairments: The Metacognitive Element
Erica Garb
Multiple Disabilities: Active Learning for Children with Visual Impairments and Additional Disabilities
Kenalea Johnson, Nora Griffin-Shirley, and Alan J. Koenig
Practice Note: Charles Bonnet Syndrome: An Often-Misunderstood Clinical Condition
Joseph M. Springer
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]