Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2000. Número 94 (4)

Orientation and mobility: Development and evaluation of a procedure to assess mobility route learning
Jon Magne Tellevik, Harald Martinsen, Magnar StorlilÆkken, and Bengt Elmerskong 197
Communication: Inferences and word associations of children with visual impairments
Shirley R. Wyver, Rosalyn Markham, and Sonia Hlavacek pp 204
Education: Students with visual impairments in special and mainstream schools in Japan: a survey
Toshibumi Kakizawa, Graeme Douglas, Kunio Kagawa, and Heather Mason pp 218
Research notes: Initial evaluations of mainstream personality tests for use with visually impaired adults in vocational assessment and guidance
Juliet Reid pp 229
Career incentive awards for students with visual impairments: a follow-up
Susan Russello and Tana D'Allura pp 231
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]