Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2000. Número 94 (4)

Orientation and mobility: Development and evaluation of a procedure to assess mobility route learning
Jon Magne Tellevik, Harald Martinsen, Magnar StorlilÆkken, and Bengt Elmerskong 197
Communication: Inferences and word associations of children with visual impairments
Shirley R. Wyver, Rosalyn Markham, and Sonia Hlavacek pp 204
Education: Students with visual impairments in special and mainstream schools in Japan: a survey
Toshibumi Kakizawa, Graeme Douglas, Kunio Kagawa, and Heather Mason pp 218
Research notes: Initial evaluations of mainstream personality tests for use with visually impaired adults in vocational assessment and guidance
Juliet Reid pp 229
Career incentive awards for students with visual impairments: a follow-up
Susan Russello and Tana D'Allura pp 231
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]