Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2000. Número 94 (11)

Ensuring High-Quality Instruction for Students in Braille Literacy Programs
Alan J. Koenig and M. Cay Holbrook
The VIISA Project: A Model National In-Service Training Program for Infants and Young Children with Visual Impairments
Elizabeth Morgan Dennison
The Psychotherapeutic Use of Benign Hallucinations with Persons with Charles Bonnet Syndrom
Annie Wagner-Lampl and George Oliver
Research Notes: Representation of Simple Graphs in Virtual Tactile Space
Harry J. Wyatt, Elaine C. Hall, and Kimberly Engber
Requests by Persons with Visual Impairment for Large-Print Accommodation
John Jay Frank
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]