Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2001. Número 95 (9)

Distance education in 2001
Kathleen Mary Huebner and William R. Wiener pp 517
The status of distance education in personnel preparation programs in visual impairment
Norma C. DeMario and Toni Heinze pp 525
Live and online: A year-round training program for teachers of students with visual impairments in California
Amanda Hall Lueck pp 533
Online instruction in braille code skills for preservice teachers
Alan J. Koenig and Margaret C. Robinson
Short reports: One professor's erspective: preparing teachers of students with visual impairments at a distance
L. Penny Rosenblum pp 558
Preparation of teachers of visually impaired students via distance education: perceptions of teachers
Holly Cooper and Charlotte Hendrick Keefe pp 563
A distance education program for teachers of children with visual impairments in the United Kingdom
Christine Arter, Mike McLinden, and Steve McCall pp 567
Distance education for masters students with visual impairments: technology and support
Hal M. Cain and Zandria Merrill pp 572
The hadley school for the blind: a pioneer in providing distance education
Karen E. Wolffe pp 576
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]