Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2001. Número 95 (5)

Self-esteem: Parenting styles and Self-esteem: a study of young adults with visual impairments
Gina Cardinali and Tana D'Allura pp 261
Fitness: Health-related fitness of chidren who are visually impaired
Lauren J. Lieberman and Elaine McHugh pp 272
Assessment: Determining learning disabilities in students with low vision
Carol A. Layton and Robin H. Lock pp 288
Research notes: Adaptation of a test of nonverbal ability for the vocational assessment of adults with visual impairment
Juliet M. V. Reid pp 300
The experiences of visually impaired people in Sweden as pedestrians and cyclists
Jorgen Lundalv pp 302
The tactics and knowledge representations used by blind students in learning from texts
Ron Hoz and Asnat Alon pp 304
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]