Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2001. Número 95 (2)

British Antidiscrimination Legislation and Wayfinding in Buildings in Scotland
Brian S. Robertson
Interactions in an Inclusive Classroom: The Effects of Visual Status and Setting
Cindy G. McGaha and Dale C. Farran
Evaluation of a Technology for Teaching Complex Social Skills to Young Adults with Visual and Cognitive Impairments
Thomas P. Gumpel and Hagit Nativ-Ari-Am
Practice Note: Therapeutic Riding for a Student with Multiple Disabilities and Visual Impairment: A Case Study
Jennifer Lehrman and David B. Ross
Research Note: Expectations for Visual Function: An Initial Evaluation of a New Clinical Instrument
Anne L. Corn and Steve L. Webne
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]