Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2001. Número 95 (2)

British Antidiscrimination Legislation and Wayfinding in Buildings in Scotland
Brian S. Robertson
Interactions in an Inclusive Classroom: The Effects of Visual Status and Setting
Cindy G. McGaha and Dale C. Farran
Evaluation of a Technology for Teaching Complex Social Skills to Young Adults with Visual and Cognitive Impairments
Thomas P. Gumpel and Hagit Nativ-Ari-Am
Practice Note: Therapeutic Riding for a Student with Multiple Disabilities and Visual Impairment: A Case Study
Jennifer Lehrman and David B. Ross
Research Note: Expectations for Visual Function: An Initial Evaluation of a New Clinical Instrument
Anne L. Corn and Steve L. Webne
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]