Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2002. Número 96 (8)

Access: Assistive Technology Needs in Public Libraries: A Survey
Colleen B. Eggett, print edition pp 549
Education: The Views of Students with Visual Impairments on the Support They Received from Teachers
Sophie Chien-Huey Chang and James Schaller, print edition pp 558
Social Skills: Enhancing the Social Interaction Skills of Preschoolers with Visual Impairments
Tana D'Allura, print edition pp 576
Nonverbal Intelligence: Testing Nonverbal Intelligence of Working-age Visually Impaired Adults: Evaluation of the Adapted Kohs Block Design Test
Juliet M. V. Reid, print edition pp 585
Research Report: Self-Perceptions of Visually Impaired Children Aged 3-10 in India
Beula Christy, Shanimole, and Rishita Nuthetie, print edition pp 596
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]