Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2002. Número 96 (8)

Access: Assistive Technology Needs in Public Libraries: A Survey
Colleen B. Eggett, print edition pp 549
Education: The Views of Students with Visual Impairments on the Support They Received from Teachers
Sophie Chien-Huey Chang and James Schaller, print edition pp 558
Social Skills: Enhancing the Social Interaction Skills of Preschoolers with Visual Impairments
Tana D'Allura, print edition pp 576
Nonverbal Intelligence: Testing Nonverbal Intelligence of Working-age Visually Impaired Adults: Evaluation of the Adapted Kohs Block Design Test
Juliet M. V. Reid, print edition pp 585
Research Report: Self-Perceptions of Visually Impaired Children Aged 3-10 in India
Beula Christy, Shanimole, and Rishita Nuthetie, print edition pp 596
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]