Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2002. Número 96 (3)

Albinism: The Effects of the Physical Features Associated with Albinism on the Self-esteem of African American Youths
Moniqueka E. Gold, print edition pp 133
Braille: Standards for Competence in Braille Literacy Skills in Teacher Preparation Programs
Sheila Amato, print edition pp 143
Deaf-Blindness: Impact of a Communication Intervention Model on Teachers Practice with Children Who Are Congenitally Deaf-Blind
Susan M. Bruce, print edition pp 154
Research Note: A Survey of Motor Development for Infants and Young Children with Visual Impairments
Marie Celeste, print edition pp 169
Practice Note: Family and School Partnerships for IEP Development
Mary Muhlenhaupt, print edition pp 175
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]