Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2002. Número 96 (3)

Albinism: The Effects of the Physical Features Associated with Albinism on the Self-esteem of African American Youths
Moniqueka E. Gold, print edition pp 133
Braille: Standards for Competence in Braille Literacy Skills in Teacher Preparation Programs
Sheila Amato, print edition pp 143
Deaf-Blindness: Impact of a Communication Intervention Model on Teachers Practice with Children Who Are Congenitally Deaf-Blind
Susan M. Bruce, print edition pp 154
Research Note: A Survey of Motor Development for Infants and Young Children with Visual Impairments
Marie Celeste, print edition pp 169
Practice Note: Family and School Partnerships for IEP Development
Mary Muhlenhaupt, print edition pp 175
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]