Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2002. Número 96 (11)

Reading Rates: The Effects of Practice with Prescribed Reading Glasses on Students with Low Vision
Janice K. Smith and Jane N. Erin, print page edition pp 765
Psychology: Coping with a Visual Impairment Through Self-investigation
Toos van Huijgevoort, print page edition pp 783
Distance Education: Preparing Vision Specialists at a Distance: A Qualitative Study on Computer-Enhanced Learning
Janice Neibaur Day and Joan P. Sebastian, print page edition pp 796
Practice Report: Social Acceptance of Adolescent Mainstreamed Students with Visual Impairments
Katherine Owen Peavey and Debra Leff, print page edition pp 808
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]