Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2003. Número 97 (7)

Leadership: Essential Behavioral Qualities for Effective Leadership in Schools for Students Who Are Visually Impaired: A National Study
A. Olu Oyinlade, Marva Gellhaus, and Kebba Darboe, print edition pp 389
Parenting: The Interaction Between Mothers and Their Visually Impaired Infants: An Intersubjective Developmental Perspective
Gerrit Loots, Isabel Devisé and Jasmina Sermijn, print edition pp 403
Facial Expressions: Spontaneous Facial Expressions in Congenitally Blind and Sighted Children Aged 8-11
Dario Galati, Barbara Sini, Susanne Schmidt, and Carla Tinti, print edition pp 418
Research Report: Employment Among Working-Age Members of the Royal New Zealand Foundation for the Blind
Steven J. La Grow, print edition pp 429
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]