Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2003. Número 97 (3)

Employment: A Comparison of the Economic Status of Working-Age Persons with Visual Impairments and Those of Other Groups
Andrew J. Houtenville, print page edition pp 133
Counseling: Counseling Theory as a Tool for Vocational Counselors: Implications for Facilitating Clients Informed Decision Making
Bonnie E. Ryder, print page edition pp 149
Education: Strategies Used by Visually Impaired Teachers of Students with Visual Impairments to Manage the Visual Demands of Their Professional Role
Sandra Lewis, Anne L. Corn, Jane N. Erin, and M. Cay Holbrook, print page edition pp 157
Research Report: Using Distance Education for Families to Improve Children's Braille Literacy
Joseph Ray Harrison, Clayton Gregory Cooch, and John Alsup, print page edition pp 169
Practice Report: The Use of Fresnel and Ophthalmic Prisms with Persons with Hemianopic Visual Field Loss
Ana M. Perez and Randy T. Jose, print page edition pp 173
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]